Feeds:
Artikkelit
Kommentit

Kummallinen lenkuroija

Ette ikuna arvaa, mitä ihmettä mä näin eilen lenkuralla!? No, kuulkaa ihka oikeen ponin! Siis oonhan mä heposia ennenki nähny. Niinku pellolla tai ratsastamassa ja hevostalleilla. Mutta en mä kyllä ennen oo lenkuroivaan poniin törmänny. Meinaan niin siinä kävi.

Me käveltiin täällä kaupungissa sellasta pienenpientä kinttupolkua pitkin yhessä pienenpienesä metsikössä. Ja sit mamma katto kauempaa, että kylläpä joku on lenkuralla tosi tosi ison koiran kans. Mut mitä vielä! Ku me saatiin ne kiinni, ni huomattiin, että eihän se mikkään koira oo. Ko se oli poni! Joo-o, siinä se poni oli kävelylenkuralla sillä samalla polulla.

20130225-200316.jpg

Mamma sanos et se oli ylpee musta, ko mä en yhtään huudellu sille ponille törkeyksiä tai mittään muutakaan. Emmää kattokaa viittiny, ko se vaikutti ihan lepposalta ponilta.

Siinä me sit lenkuroitiin peräkanaa, poni ja mä.

12 vastausta

  1. Täällä tapahtui täysrepeäminen tuota lenkkeilykuvaa katsellessa.
    Mahtavat majakka ja perävaunu!:D


    • No eiks vaan ollakki hyvä parivaljakko! Mä pyydän ehkä sitä ponia toistekki kävelylle, jos satun törmään uuestaan :).


  2. Mites tää tulikaan mieleen – pieni koira, iso ego… Mut siis mä oisin vetänyt oikeen kunnon konsertin jos tollaseen oisin törmänny. Silleen et mamma ois ihan varmana nähnyt ton ponin kans. Se kun ei nää mitään ilman et mä sille kerron 🙂


    • Mä harkitsin kans eka paria valittua sanaa, mut sit se poni vaikutti mun mielestä sen vertta vaaralliselta eiku siis vaarattomalta, että aattelin olla ihan hiljaa vaan ja tassutella hissukseen perässä.


  3. No oho, mä oon vaan nähny isoi heposia mutta tolle olisin kyl vähäsen haukahtanu, näyttää ihan jättiläiskoiralta! Sä kyl hienosti paimennat ponia edelläs!:D


  4. Ai hurja, sä oot rohkee! Mä näin viime lenkuralla naapurin jackrusselin, se kävi mua vähä haistelee…en tykänny kyl yhtää…mitä työnsi kuononsa niin liki. Mä menin äitin taa ihan piiloon (onneks äiti on nii iso). Sitten se tuli viel toisenki kerran mua vastaan ja taas se tuli sitä turpaansa työntämään siihen. Äiti sanoi jotain, että mä oon säikky. Miten niin? Mä en vaan tykänny siitä. Mutta susta mä tykkään. Hih 🙂 Mukavia kevätpäiviä sulle ja sun ihmisille! t. Minni


    • No oho, kyllä sulleki on tullu kaikenlaista vastaan lenkuroilla! Ehkä sää vaan kuulit väärin, että ehkä sun äippäs sanoki, että sää oot mäykky, eikä että sää oot säikky? Meinaan että oo ihan rinta rottinkilla vaan! Kivaa kevään odotusta teillekki. Toivottavasti kevätaurinko saa sut iloseks ja pitää sun ruokahalua yllä!


  5. Onpa kiva kuva 🙂
    Me ollaan Bassen kanssa lenkuroitu ihan vapaana isojen hepojen kanssa. Sitä ennen saatiin kyllä emännältä ja hepojen omistajalta selvät sävelet, miten käyttäydytään, eikä mennä hepojen jalkoihin eikä räyhätä… Kivoja otuksia, yks sellanen haisteli mua ja mä kätkin pääni emännän kaulaan.


  6. Aika mahtava lenkurakaveri. Meil on tiällä hevosia, muttei ne oo yhtään noin mukavan pörrösiä ku toi poni.


    • Hullussa! Heposia tiällä! Täällä kaupungisa harvemmin niitä näkee teillä. Paitsi poliisipolleja joskus. Emmä ite oo kyl poliisipollee nähny, mut mamma on kertonu niistä.



Comments RSS

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Kummallinen lenkuroija

Ette ikuna arvaa, mitä ihmettä mä näin eilen lenkuralla!? No, kuulkaa ihka oikeen ponin! Siis oonhan mä heposia ennenki nähny. Niinku pellolla tai ratsastamassa ja hevostalleilla. Mutta en mä kyllä ennen oo lenkuroivaan poniin törmänny. Meinaan niin siinä kävi.

Me käveltiin täällä kaupungissa sellasta pienenpientä kinttupolkua pitkin yhessä pienenpienesä metsikössä. Ja sit mamma katto kauempaa, että kylläpä joku on lenkuralla tosi tosi ison koiran kans. Mut mitä vielä! Ku me saatiin ne kiinni, ni huomattiin, että eihän se mikkään koira oo. Ko se oli poni! Joo-o, siinä se poni oli kävelylenkuralla sillä samalla polulla.

20130225-200316.jpg

Mamma sanos et se oli ylpee musta, ko mä en yhtään huudellu sille ponille törkeyksiä tai mittään muutakaan. Emmää kattokaa viittiny, ko se vaikutti ihan lepposalta ponilta.

Siinä me sit lenkuroitiin peräkanaa, poni ja mä.

Comments RSS

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

